söndag 24 januari 2010

Jobba jobba jobba

Nu är jag trött på att jobba. Ända sen jag började jobba igen efter min lediga dag i onsdags har det blivit sena dagar. Jag har inte slutat förrän mellan halv sju och sju på hela helgen. Både idag och igår hjälpte vi till med pjäxor i hyran och det kommer ju så fruktansvärt mycket folk hela tiden. Man kutar fram och tillbaka med pjäxor så att svetten lackar. Blir till att hålla ut i fem långa dagar till sen är det ledig-lördag och ledig-söndag.

Annars hinner jag inte med särskilt mycket. Är det inte jobb som står på schemat så är det alltid nån clinic eller nån annan aktivitet på tapeten.
Martin är ute och svänger sina lurviga ikväll så det blir väl til att knyta sig snart så man kan skrapa ihop så många timmar som möjligt.

2 kommentarer:

  1. Vad är clinic för nåt?
    Hoppas du orkar stå ut med jobbet! Du har ju gjort detta förut, tänker på Norge. Att stå ut var lite av ledordet då tyckte jag.

    Snart ses vi :) Funderade lite på om ni var sugna på Stockholm på lördagen? Strosa runt och fika, eskilstuna har ni ju sett plus att vi hinner det på fredag. Men förstår om det blir stor kostnad å sådär också. Kostar ca 200 t.r med tåg. Fundera lite!

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Clinic är när vi skidlärare åker tillsammans, ofta med nåt tema, för att förbättra vår egen åkning.
    Japp, nu har jag en dag kvar, sen ledig helg. Det ska bli skönt!
    Det där med stockholm är jag riktig sugen på. Hoppas ni också vill och kan!
    Pusspuss

    SvaraRadera