lördag 23 januari 2010

Lördagkväll

Nu sitter jag i vår sköna soffa och har precis avnjutit en pizza. Jag har jobbat tio timmar (vilket är en lång dag för att vara här) idag, så kroppen känns lagom mör. Först fyra lektioner och sen hjälpte vi till i hyran med att dela ut pjux till alla glada (?) danskar.
Igår hade vi liftfest, men det blev en lugn och städad tillställning för min del, vilket jag är sjukt glad för idag. Det är inte mycket som går upp mot att vara pigg och fräsch inför lektionerna. Det gör så mycket lättare och är sjukt mycket roligare.
Jag är inne i ett jobbstim just nu, har jobbat tre dagar och ska jobba ytterligare sex innan det är dags för två dagars ledighet. Roligt att tre av mina nio dagar innefattar pulkakväll och fem mornar med att bygga barnområde. Men många timmar betyder mycket pengar och det gillar vi.
Nu ska jag koppla av ett tag till innan det är dags att knyta sig.
Ha en trevlig kväll gott folk!

1 kommentar:

  1. Du är duktig du som jobbar på så bra :)
    Håller tummarna för att emelie har positiva besked imorgon!
    Keep up the good work because cash is king! :P (sammansatt ordvits)
    Puss och kram

    SvaraRadera