söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Det har varit en mysig alla hjärtans dag. Vi har tagit ett par åk i backen i strålande sol, ätit en smaskig lunch utomhus och nu kollar vi på OS efter att ha avnjutit en god middag.

Det har hänt mycket i mitt liv sen sist. Förra helgen besökte jag och Emelie Eskilstuna och Linda och vi tog oss en tur till hufvudstaden. En dag med mycket promenerande, en del shoppande och många skratt. Gissa om vi var trötta på tåget hem!

I måndags hade vi personalfest med temat "ursäkta, jag har visst kommit fel". Vi fick träffa på Mario, Darth Waider och kossor. Själv var jag utklädd till Svampbob fyrkant (dream coming true =P).

Veckan som varit har gått fort, ganska mycket att göra i skidskolan men inget som går att jämföra mot veckan som kommer. Danskarna har sportlov så från och med imorgon är det rock n' roll. Skönt att jag ska vara i liften!

Nu väntar efterrätt och snart skidskytte!

1 kommentar:

  1. Hahaha jag såg bilder på dig alias svampbob på fejjan :D asbra ju och på pricken lik!
    Va är det skidskytte idag med? tvn blir bums!Kram på dig på alla hjärtansdag!

    SvaraRadera