torsdag 18 februari 2010

Upp och ner

Livet går upp och ner, just nu går det utför, tyvärr. Det känns tungt att jag ska jobba 12 dagar på sträck och är trött efter bara fyra. Det är jobbigt att veta att helgen är fullspäckad med jobb och att helgen plus nästa vecka ska tillbringas i skidskolan. Jag vill så hemskt gärna se fram emot att jobba i skidskolan och tycka att det är kul, men så känns det inte alls just nu. Tanken med varannan-vecka-grejen var ju att jag INTE skulle lessna på skidskolan. Jävla skit! Hoppas att någon vänlig själ uppe i himlen skänker mig energi att orka med de tre veckorna som är kvar i skidskolan. För det är inge kul och åka runt med en massa grupper och låtsas vara engagerad när man helst bara vill hem och dra täcket över huvudet. Då blir det bara bajs!

Till nåt mindre dystert. Vi har haft några soliga dagar på sistone och det livar upp i alla fall. Det känns som att det kalla är passerat och nu kan man blicka fram emot en massa sol!

En vecka kvar till Tjejvasan. Jag har i alla fall tränat två gånger denna vecka, skulle ha blivit en tredje idag men det kom tråkigheter emellan. Vill ni se mitt resultat sen är det väl bäst att leta bakifrån i resultatlistan. Som formen känns nu är det nog en prestation för mig att komma runt.

Det var allt för ikväll!
Tack och hej, leverpastej!

2 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig vännen <3 Inge kul när man har såna känslor men det vänder förr eller senare. Hade bra kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag tänker också på dig! Har känt det samma den senaste tiden, kan det inte hända nåt roligt snart typ och man ser inget slut på det tråkiga. Men den kommer, jag lovar! Jag tycker det är en prestation i sig att du ens deltar i loppet, imponerande!

    Jag hejar på dig och som sagt the good times kommer att komma men se till att försöka unna dig något härligt på vägen, god mat, bra musik, träning eller en film och shit i några måsten ibland (typ städning å sånt).

    Puss och kram

    SvaraRadera