lördag 28 maj 2011

Man får ju inte vara sämre

Såg att mina fina vänner hade bloggat lite så då kan ju inte jag vara sämre.
Har precis käkat lite mellanmål efter jobbet. Jag jobbade långpanna men som tur var har det varit lugnt hela dagen så jag fick komma hem tidigt, tackarrrr!!
Jag ska bara jobba långpanna imorgon också, sen tar jag tre veckors semester i Karlstad, tack igen!
Då kommer projekten avlösa varandra. T.e.x har vi projekt sälja biljävlen innan den sväljer alla mina förmögenheter, projekt cykla tills rumpan blir förlamad (inför Tjejvättern) och projekt löpträna. Jag ska säkert hinna oroa mig lite över hur jag ska klara mig utan Martin i tre veckor när han är i USA och jag kommer säkert fundera över hur mina pengar ska räcka när jag inte kommer få jobba så mycket i maj+juni (maj+juni är ju inte Sälens roligaste månader på året så jag tycker att man skulle införa ett speciellt kalenderår här där man helt enkelt går från april direkt till juli). Men det ska vi inte oroa oss för nu, för det har jag avsatt tid för senare.
Så nu säger jag tack och godnatt. Jag ska ladda för morgondagen när 28 (galna) Taiwaneser kommer till Gammelgården och ska käka tre-rätters på kvällen (tro mig, det är alltid lika spännande att se dem i ett hus från 1600-talet med diverse uppstoppade vilda djur som de aldrig någonsin sett förut) Jag känner redan er avundsjuka genom cyberrymden. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hahaha du är rolig du Anna (om nio månader kommer storken, taiwaneser som tittar på uppstoppade djur, cykelrumpa och så vidare) :D
    Är det möjligt att kanske ta ett foto på taiwaneserna :P
    Du är varmt välkommen och provsitta Anna, en betydligt skönare soffa utan hemska skarvar och med riktig stoppning.

    Håller tummarna för att du hittar på ett sätt att överleva utan Martin och att du får sålt biljäveln. Att dem där fyrhjulingarna ska krångla så :S
    Kramar

    SvaraRadera