lördag 26 december 2009

Annandag jul

Jag är nyss hemkommen från jobbet. Idag var en lagom-dag med lagom många lektioner. Dock är det mycket snö som yr omkring i luften och vinden vägrar mojna. Ingen kul skiddag egentligen. Jag har jobbat sex dagar i sträck och nu är det bara sex dagar kvar innan två dagars välförtjänt ledighet. Sen väntar en vecka i liften vilken jag ser fram emot.

Ikväll vankas det nog pizza här i huset. Egentligen skulle jag vilja laga någon god, lite lyxigare mat men fantasin är som bortblåst. Vi åt tacos igår så det är inget alternativ.

Nu kom det jättebra musik på Spotify så jag blev sådär träningssugen som man blir av vissa låtar. Jag ska försöka få med mig grabbsen till gymmet, annars ska jag nog köra lite träning här hemma.

1 kommentar:

  1. Vad är det för musik? Du kan ju inte bara säga A utan att säga B förstår du väl! ;)

    I nästa inlägg får du göra en låt lista eller länk till din spotifylista!

    Kram

    SvaraRadera