söndag 20 december 2009

Träningssöndag

Idag har vi varit effektiva må ni tro! Var och gymmade imorse och när vi kom hem slängde vi på oss längdskidorna för en tur i spåret. Ingen megalång runda men sex km fick räcka för premiärgången.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är sugen på att slänga ihop en riktigt smaskig tre-rättersmiddag. Haha, har ingen aning om vart jag har fått det ifrån..Kankse har vart ledig tillräckligt länge (två dagar) för att bli rastlös.

I fredags slogs det rekord! Säsongens hittills kallaste dag. Cirka -25 på dagen och på kvällen kröp det ner mot -30. Tur att jag bara hade två lektioner då och fick sitta inomhus resten av dagen.

Annars flyter det på hyfsat som det ska. Jag skulle ha jobbat i liften veckan som kommer, men måste vara kvar i skidskolan för att vi är kort om folk. Kort sagt är jag sur för det, men har slutat vara bitter och försöker se det positiva istället (ledig på julafton).

Nu väntar en varm, härlig dusch!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag blir avundsjuk på att du kan gå ut och åka skidor bara så där och att du får känna den där härliga känslan efter trötta ben när man har åkt några varv i backen.

    Vad skönt stt du får vara ledig på julafton :)
    Hoppas den där trerätters blir av ;) vi ska göra egna hamburgare vi.

    Puss och kram från linda

    SvaraRadera