fredag 25 december 2009

Tröttis

jAG LIGGER REDAN I SäNGEN OCH HAR Så GJORT SEN JAG KOM HEM FRåN JOBBET VID 3-TIDEN. MIN KROPP äR LIKA SLUT SOM EN öVERKöRD DAGGMASK OCH DET KäNNS SOM OM JAG INTE SOVIT SEN SEPTEMBER. DOCK äR DET SVåRT ATT SOVA På GRUND AV ALLT STöK OCH SNACK I HUSET, NäSTAN DYGNET RUNT. DET äR PåFRESTANDE ATT BO MED 10 ANDRA PERSONER. ATT HUSET äR FRUKTANSVäRT LYHöRT GöR INTE SAKEN BäTTRE. JOBB STåR På PROGRAMMET HELA HELGEN OCH HELA NäSTA VECKA, ALLTSå MåNGA LUGNA KVäLLAR FRAMöVER. IKVäLL SERVERAS NOG TACOS OCH (FöRHOPPNINGSVIS) EN STOR PORTION SöMN.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får sova! Har du öronproppar? det kanske kan hjälpa...

    I eftermiddag ska ja träffa Emelie och Jeja, synd att du inte kan vara med :(

    Slit inte ihjäl dig, ett avslappnande bubblebad på ett badhus i närheten kanske vore något ;)
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Jo, sömnen kom som ett brev på posten (med öronpropparna i öronen), hörde inte ens när Martin kom in och la sig.
    Ja, det var synd, men det får bli en annan gång!
    Åh, antingen bubbelbad eller massage ska jag försöka unna mig snart, tack för tipset!
    Ha det så kul sen med tjejerna!
    Puss o kram

    SvaraRadera