tisdag 15 juni 2010

Första dagen...

...på nya jobbet idag kan nog sammanfattas med känslan "helt okej". Det är sjukt mycket att lära sig (bara fenomenet att bära tre tallrikar fulla med mat samtidigt är konst för en som mig med darriga och små händer), men någonstans är det kul med något nytt och det blir en utmaning! Det kommer nog komma både roliga och mindre roliga dagar på jobbet, men jag hoppas på och försöker ha inställningen att göra det så bra som möjligt! Alla jag träffade på jobbet idag var hur snälla och hjälpsamma som helst så det känns positivt!
Nu ska jag sova och hämta nya krafter inför morgondagen!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att det verkar bra :) Håller tummarna för att tallrikarna stannar på armen och inte dimper ner i nåns knä ;) skämt å sido, det där fixar du galant!
    Själv åker jag hemåt idag för några dagar i karlstad. Har också precis varit och besökt MQ rean och fick med mig tre tröjor och toppar :P Det var ju den där rean vi brukade gå på tillsammans!
    Pusspuss

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi får ses alla fyra i sommar så jag kan öva lite ;)
    Åh, vilken nostalgi och vilka minnen! Kul att du fick med dig något hem också :)
    Hoppas du får det bra i helgen och att dem pysslar om dig därhemma!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Låter bra. Det är ju alltid lite nervöst i början när man inte vet om man ska klara av det eller inte, men det är väl lite tjusningen med att lära sig nytt. Man kan ju alltid "komma undan" lättare om man är ny och gör något fel. Hehe. Hade gött! Kramar!

    SvaraRadera