måndag 14 juni 2010

Ge mig pepp

Imorgon börjar det nya jobbet. Det känns sjukt pirrigt och jag kommer nog vara nervös imorgon men samtidigt förväntansfull. Jag försöker intala mig att det blir vad man gör det till (vilket är helt sant) för att bli lite mer peppad. Men jag hade det ju så bra hemma, varför byta bort det mot nåt som kanske blir sämre? Nej, bort med alla negativa tankar och in med det positiva. Det verkar vara ett urmysigt ställe jag ska jobba på och de som jobbar där är säkert hur snälla som helst! Det här fixar jag kanonbra!

I förmiddags var jag ute på en orienteringstur och sammanlagt i helgen har jag tagit över 60 kontroller. Tycker jag var bra gjort av mig! Hoppas bara jag vinner nåt nu i dragningen som är ikväll (om det så bara är en reflex från TeamSportia).

Jag ska gå och knyta mig alldeles strax. Imorgon unnar jag mig en sovmorgon (om inte magen pirrar alltför mycket) och sen blir det nog en lång första dag på jobbet!

1 kommentar:

  1. hej!
    Hur var dagen?
    Jag har haft introduktion på hemtjänsten hela dagen idag (läs korvstoppning) men det är kul och lära sig nytt och saker men inte ens visste existerade. Kram

    SvaraRadera