onsdag 16 juni 2010

Lunchtime

Sitter hemma och käkar lunch. Börjar jobba om ett par timmar men hitills idag har jag varit effektiv. Började dagen med en morgonpromenad när jag inte kunde sova längre (vilket tyvärr var alldeles för tidigt så ikväll är det nog trötta ögon på jobbet) sen in i duschen en snabbis och iväg för att handla arbetsskor. Mina svarta foppatofflor jag fyndade på RIMI i Norge för 50 spänn har tyvärr gjort sitt (men tusan vad länge de höll) så på outleten hittade jag ett par Reebok easy tone, dem där som ska träna ben och rumpa mer än vanliga skor. Plockade med mig en superskön underställströja (som jag tror kommer funka kalas på morgonpromenaderna) från Kari Traa också. Jag har även hunnit bråka med mina tre (!) datorer här hemma. Den äldsta har nog gett upp för gott, den nyaste vill inte mitt mobila bredband fungera på (trots typ tjugo telefonsamtal till diverse support och operatörer och ungefär lika många minuter i telefonkö) och på mittimellan datorn har skärmen fått för sig att vara mörk så utan ultrasyn är det fruktansvärt svårt att se någonting alls på den. Efter lite våld har han tillslut gett med sig och nu funkar han som han ska (undrar hur länge till?).

Ha det bra mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar