söndag 15 augusti 2010

Äntligen...

..en tidig kväll på jobbet. Kom hem för nån halvtimme sen och har hunnit stoppa in en tvättmaskin. Det har varit alltför många och långa dagar på jobbet den här veckan. Den har helt enkelt känts megalång! Men nu är den till ända och den slutade riktigt bra med bara nio gäster ikväll. Passar perfekt när man är ensam och vill hem tidigt!

Imorgon är det ledighet som står på programmet och som jag ska vara ledig! Finns lusten kvar beger jag mig mot Sågmyra och Borlänge för lite shopping, vilket jag anser mig vara värd. Räknade min ihoptjänade dricks hitills och kom upp i över 3000 kr. Tänkte spara all dricks jag samlar ihop och ha det som en buffert för framtida bilreparationer (av erfarenhet vet jag att det kommer behövas).

Annars flyter allt på precis som det ska. Efter en sån här bra kväll på jobbet känns det som att jag skulle kunna stanna här ett bra tag till (till skillnad från igår när jag ville sluta med omedelbar verkan). Det går upp och ner, men just ganska mycket upp och det gillar vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar