söndag 18 oktober 2009

Söndagskväll

Nu har min älskade åkt hem för ett tag. Förhoppningsvis ses vi om två veckor igen :)
Har hunnit med mycket kul under tiden han var här. Tre hockeymatcher, den mest spännande igår (FBK-Brynäs) där Färjestad till slut drog det längsta strået och vann, den var viktig! Hoppas på o få se returmötet om två veckor.

I början av veckan tog vi en tripp till hufvudstaden. Shoppade så tusenlapparna flög iväg, kollade landskamp Sverige-Albanien på Råsunda, åt grymmaste muffinsen och luftade Gurra i trängseln. Det mest konstiga var nog att jag hade med mig kamerna men knäppte inte en enda bild, knäppt! (HAHA) Men bilder på shoppingen kanske dyker upp senare..

Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Myskväll med "Ensam mamma söker" ikväll och kanske nån film eller cool serie. Jag har hur mycket som helst liggandes här hemma som jag aldrig tar mig tid att kolla på. Till veckan blir det en hel massa träning, börjar nog få lite spinningabstinens igen!
Tog en härlig prommis i förmiddags i underbart höstväder och en snabbprommis med Linda förut så nu ska jag slappa med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar