torsdag 1 oktober 2009

Nu har jag flytet, nu går det som det ska

Hela denna vecka har bestått i lite såna där fixar-saker. Sånt som egentligen inte är så kul att fixa men som ändå måste göras ibland. Men nu börjar saker och ting falla på plats så det känns skönt.

Sitter just nu och gör upp en höstbudget. Planerar vad jag behöver köpa och funderar ut vad den slutliga notan hamnar på. Också lite fix och trix. Jag har i alla fall satt upp ett köpstopp för mig själv när det gäller vanliga kläder. Min garderob här hemma håller på att svämma över och jag har så mycket mer kläder än jag klarar av att använda. Samma sak gäller skor med undantag för träningsskor och kängor.

Det är tjejkväll på stan ikväll så jag och Emelie ska dit och spana litegrann. Hoppas jag får några av mina inköp avklarade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar