fredag 2 oktober 2009

Vilken dag

Dagen började jättesegt imorse efter alldeles för dåligt med sömn inatt. I alla fall tog jag mig i kragen och gick på lunchspinning och (hör och häpna) så gymmade jag efteråt. Sen jag började flytta hemifrån har jag ju inte haft nåt träningskort och därmed har jag inte gymmat på flera år på KMTI så jag var sjukt rädd för att de skulle ha bytt maskiner, bytt plats på maskinerna eller nåt annat så att jag helt enkelt inte alls skulle fatta hur maskinerna funkar (hur töntigt är det inte egentligen). Men det mesta var som vanligt så jag brände av bröst, biceps, triceps, axlar och lite mage på slutet. Nu vet jag i alla fall att jag kan gymma där i fortsättningen :) (så länge man undviker den tiden på dagen när alla biffar är där, typ kvällen =P)

Här hemma har vi storstädat i eftermiddag så nu glänser nästan det mesta i alla fall. Tror att jag ska avsluta dagen med en promenad och en tidig kväll framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar