tisdag 20 oktober 2009

God morgon

Jag har precis tagit mig ur sängen och önskar mig själv god morgon som nån sorts övertalning på att det ska bli en bra dag. Min kropp är lagomt (läs:grymt) mör efter spinning+styrka igår, och idag MÅSTE jag ut och springa. Jag har sovit jättedåligt och vill helst bara ligga i sängen hela dagen. Som grädde på moset måste jag vara hemma och vänta på ett paket som kommer levererat till dörren. Jag är inte bitter!


Igårkväll pysslade jag iallafall ihop ett par läckra armband och hittade till The Voice webradio. Där spelar de sjukt bra musik.


Nu ska jag försöka släpa mig till köket för frukost, trots att sängen skriker på mig.

Denna trevlig lilla mössa inhandlades (bland mycket annat) i Stockholm. Kanske den lyckas piffa upp min något gråa dag. (Bilden hämtad från www.kask.info)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar