söndag 25 juli 2010

Hemresa

Jag har blivit en riktig nattuggla sen jag började jobba på Gammelgården. Det kanske beror på att jag oftast inte börjar jobba förrän vid fyra och sen kör hela kvällen. När jag kommer hem är jag oftast så uppe i varv att det är svårt att somna med en gång, och då hamnar man oftast här. Men jag kan inte undgå att få lite dåligt samvete för att jag allt som oftast gärna ligger kvar i sängen ganska länge och inte går upp lika tidigt som jag gjorde förr. Precis som många andra kvällar har jag kikat runt lite på internet ikväll och det resulterade i en liten beställning från Junkyard. De har ju rea nu så jag har varit inne och kikat mer eller mindre varje dag så idag klicka jag hem lite sköna plagg.

Tanken var ju att jag skulle fara hemåt tidigt imorgon men vi får se hur pigg jag är imorgon bitti. Kollade in P3:s tablå inför morgonen och det hade vart sjukt bra om jag kunde tajma in min hemresa samtidigt som Digilistan sänds. Sändningen är tre timmar lång, ungefär så lång tid det tar att åka hem, och jag får höra go musik eftersom min bil saknar cd-spelare.

Nu är det tackoch godnatt som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar