lördag 31 juli 2010

Sjuk

Jag har gått och dragit på mig jordens förkylning, surt! Va hemma från jobbet igår men idag tog rastlösheten över så jag åker in vid fem och fördriver några timmar på Högis. Får se hur många gäster som klarar sig undan snoret och hostattackerna =P

Martin tillbringar hela dagen igår och hela dagen idag på golfbanan på den där Golffestivalen. Ikväll åker han hem till Gävle och på måndag börjar han jobba igen. När ska vi hinna ses egentligen? Att få ihop pusslet med att jag alltid jobbar kväll och han alltid jobbar dag är inte lätt...

Igår tackade jag i alla fall ja till två olika utbildningar i Karlstad. Ett program och en kurs. Kommer nog ha dem som backup om jag inte vill vara kvar här hela hösten. Eller kanske kombinera, vem vet.

Nu ska jag fortsätta att vara rastlös eller kanske ta en sväng till golfbanan och hosta lite på dem som är där.

3 kommentarer:

  1. Vad är det för kurser du sökt?
    Inte jobba när du är sjuk gumman :O
    Krya på dig! pussen & kramen

    SvaraRadera
  2. Undrar samma sak som Emelie :)
    Hoppas du känner dig friskare snart!
    Pussar*

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack så mycket :)
    Står som reserv på programmet "hälsa och wellness" och kursen jag sökt heter "hälsofrämjande arbete, friskvård och coaching". Kursen är under ca 10 veckor så den passar egentligen perfekt! Enda kruxet är att jag måste vara med på föreläsning varje tisdag kväll.
    Hoppas vi ses snart!
    KRAM

    SvaraRadera