måndag 7 mars 2011

Bra dag

Idag har varit en riktigt bra dag! Den började som sig bör med en morgonpromenad och sedan en lagom lång dag på jobbet (sex timmar). Sen ringde jag och kirrade jobb inför sommaren och hämtade min nya jacka. Hade oroat mig lite inför det där med jobbet eftersom jag inte hade hört något, vilket visade sig vara helt obefogat, skönt! Så nu gäller det bara att hitta någonstans att bo i sommar!

Sen har jag äntligen bestämt mig för att försöka mig på Tjejklassikern i år så då anmälde jag mig till Tjejvättern. Bara en månad senare är ju Vansbrosimmet och det är väl den jag oroar mig för mest. Simma är verkligen inte min grej, definitivt inte i öppet vatten. Men som tur är har jag ju Dalälven att öva i, i sommar. Låt oss bara hoppas att mitt flyt fortsätter resten av veckan, det kan jag behöva när jag ska jobba öppning till stängning de kommande tre dagarna.

Såhär fin är mitt nyförvärv!

2 kommentarer:

  1. Kul att du fått jobb! Vart är det någonstans och vilken stad?
    Cool jacka!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är samma jobb som förra sommaren, Gammelgården här i Sälen =)
    Kram

    SvaraRadera