fredag 18 mars 2011

Personalfest

Jag sitter uppburrad i sängen med många kuddar bakom ryggen, täcket över mig och godispåsen är inom räckhåll. Det är säsongspremiär av "Så ska det låta" och det tänker jag definitivt inte missa! Äntligen något vettigt att se på TV på fredagskvällarna igen.

Imorgon är det personalfest för skidskolan. Jag missar en del i början eftersom jag jobbar till efter sex men förhoppningsvis hinner jag ikapp till middagen. Det kommer bli en lugn och tidig kväll för min del, för på söndag är det jobb som gäller.

På jobbet brukar vi alltid spela nån skiva, och en skiva som vi spelat flitigt den här säsongen är Kelly Clarkson's gamla skiva. Det är något jag inte skulle lyssnat på i vanliga fall, men nu har jag upptäckt hur duktig hon är, en jättebra artist!

Nu har Peter Settman klivit in i rutan så nu önskar jag er alla en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar