torsdag 31 mars 2011

På semester

Jag och Martin fick några dagar ledigt så vi tog vårt pick och pack och reste till Martins föräldrars stuga i Tännäs. Vi har hunnit skida i både Ramis och på Funäsdalsberget och åka skoter på finfina kalfjället i strålande solsken. Jätteskönt att komma bort några dagar men imorgon åker vi hemåt igen och vardagen börjar göra sig påmind. Sen förra torsdagen har jag bara jobbat en dag och det känns tungt att i helgen komma in igen. Nu när det är vår vill man ju bara vara ute!!

I helgen som var gick Skidlärar-SM i Tandådalen. Jag skulle ha åkt, men bangade ur, och jag ångrar det inte ett dugg. Jag fick en fin dag som publik med ett par åk på egen hand. Tyvärr presterade Kläppen inte riktigt på topp då det var många urkörningar, men vi hade kul ändå!
Banketten på kvällen var säkert jätteroligt men jag återvände hem tidigt för jag höll på att gäspa käkarna ur led.

Imorgon blir sista dagen på skidor här uppe innan det bär av söderut igen. Det börjar väl bli dags att suga ur det sista ur skidkaramellen för den här säsongen.

Det var allt för den här gången!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar