onsdag 16 mars 2011

Lathund

Igår såg jag på det nya programmet "huset fullt av hundar" på SVT1. Det hamnar helt klart på topplistan bland mina favorittv-program hittills. Själva upplägget i programmet där en familj fick "prova" sex hundar och stegvis rösta ut hundar tills bara en återstod var lite märkligt tycker jag, men det var kul att se hundarna i alla fall! Om det finns något som jag verkligen, verkligen vill i livet, så är det att skaffa en hund. Tråkigt bara att det känns som att min levnadssituation som den är just nu inte tillåter en hund..Men tids nog kanske jag får en sån här kompis!
Nu till den andra delen i min rubrik, lat. Jag har latat till mig något enormt de senaste två veckorna, men i och med en ledig dag imorgon ska jag skärpa mig! För två veckor sedan var jag jätteduktig med morgonpromenader men de senaste dagarna har jag knappt orkat öppna ögonen när klockan har ringt på morgonen. Nu ska det ändras på det. Sena mornar och sena kvällar ska bytas mot tidiga mornar och tidiga kvällar. (Och så ska jag försöka gå på den där Bodypumpen två gånger i veckan också...)
Det var allt från mig den här gången!

1 kommentar:

  1. Tack för det fina födelsedagskortet Hektor hälsar och tackar! Det var exakt vad jag behövde efter en helvetesdag. Imorn är det Huset fullt.. igen, trodde det var idag :(
    Vi har kollat på taxvalp här <3 ska nog åka och kolla på en kennel utanför kristinehamn till veckan, längtar! Då kan du bli gudmamma isfl hehehe eller pälsmamma kanske låter roligare. Massa kramar!

    SvaraRadera