onsdag 29 juni 2011

Jaktlycka

Tillslut hittade jag mina två par borttappade skor, på Gammelgården, såklart! Det som förvånar mig mest är hur jag kunde "glömma" att jag hade glömt dem där, jag har ju liksom inte ens saknat dem på en månad! Inte likt mig att vara så slarvig..Men nu är dem på sin rätta plats!

Igår var jag på sommarintro på Kläppen och då fick vi b.l.a testa på höghöjdsbanan, och på senare år har jag utvecklat en fobi för höga höjder. Flygplan och sånt går bra men när man står 10 meter upp i luften och ska balansera på ett rep, då blir jag skraj! Hursomhelst tog jag mig igenom banans alla 17 stationer uppe i träden men jag spände och använde armarna för allt var jag var värd, för idag har jag en sån rackarns träningsvärk i armarna.

Nu pendlar jag mellan att lägga mig i sängen och kolla på Prison Break eller ta en kvällspromenad först. Sängen lockar allt riktigt mycket, men jag tror en promenad i den sköna kvällssolen gör gott för samvetet, så det får nog bli en sån!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar