fredag 14 oktober 2011

Dagens träning

Idag blev det en tur upp mot Hemfjällstangen. Planen från början var att köra styrka på SATS men det fina vädret gjorde att jag ombestämde mig för en löptur. Tyvärr kändes det i benen från igår så det blev lite småjogg/powerwalk i 2 km till Transtrand där grusvägen upp på fjället börjar, och därifrån blev det powerwalk i 2 km mer eller mindre uppför, jogg nerför och sen blandat powerwalk och joggning de sista kilometrarna hem (vart lite risig i magen efter att jag kom ner för grusvägen så fick ta allt lite pö om pö och springa när jag kunde och gå när det behövdes :P). Tror GPS:en sluta på 8,3 km idag. Och inte att förglömma, morgonens timmeslånga promenad :) Så nu ger jag mig en klapp på axeln!
Jag ser fram emot morgondagen då jag tänkte kombinera morgonpromenaden med att lösa Melodikrysset!

Nu ska jag in i duschen, mot affären för att handla lite för att käka tacos och fredagsmysa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar