torsdag 13 oktober 2011

En löptur på fjället

Jag har precis kommit hem från en löptur till Östfjällsstugan och tillbaka. En tur på ca 8,2 km. Solen skiner och även om det blåste lite kallt och inte var mer än några plusgrader var det en riktigt fin tur. Vilket privelege att kunna ta bilen en kvart och sen kunna springa ut på fjället. Tänkte försöka uttnyttja sådant här till max den sista månaden innan jag åker hem ett par veckor och innan vintern kommer, för i vår är det inte säkert att jag kommer bo kvar här.

Nu ska jag duscha, basta och sen krypa ner i min onepiece och börja packa ner lite saker jag ska ta med mig hem till Karlstad nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Det såg riktigt härligt ut på bilderna du la upp på FB. Det måste vara just de där stunderna som gör det värt att bo där uppe. Vilken energi du måste få på dina joggingturer men den luften och den utsikten :) Det märks ju då du skriver att du sprang 8,3 km! Bra jobbat Anna!

    Ses snart. Kram

    SvaraRadera