fredag 28 oktober 2011

Ensammen

Efter många dagars ledigt är jag nu tillbaka i Sälen, och fy så ensamt det är. Jag brukar alltid ha på tv:n som sällskap när jag är själv, men nu funkar inte den. Men snart snart snart är det slut på den här hösten som har känts oändlig. Jag ska jobba lördag-tisdag, sen så fort jag slutar på tisdag kväll åker jag tillbaka till Karlstad. Stannar till tidig söndag morgon. Tillbaka till Sälen och jobba dagen på söndag, är ledig måndag så då tänkte jag städa, sen städa det sista och jobba på tisdag kväll. Sen HEM, för nu är jag rätt så less på det här!!

Köpte ett månadskort på SATS Färjestad nu när jag var hemma, och jag tror att det var det som behövdes för att hitta träningsmotivationen igen. Har hunnit med tre pump-pass och ett powerstep-pass så benen är rätt tunga nu, men rackarns vad kul jag har haft! Speciellt en instruktör som kör pass både i city och på Färjestad har blivit min favorit! Jag kan inte sätta fingret på vad som gör henne så bra, men hon måste vara nåt rackarns stark. På varje muskelgrupp vi kör har hon minst dubbel så mycket vikt som jag har (nu är ju inte jag den som brukar lägga på mest av alla i salen, inte minst heller för den delen men i alla fall) . Och det sjuka är att hon inte är biffig eller musklig på det sättet så att det syns. Riktigt impad blev jag i alla fall!

Sitter bara och bajsar ord för jag har inte mycket annat för mig en kväll som denna.
Såhär snygg och stark blir man om man tränar bodypump (man kan ju alltid hoppas) =) (bilden lånad från www.google.se)
Ska nog ta och runda av där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar