måndag 7 november 2011

Alla dagar är bra utom dem dåliga

Den här dagen hör tyvärr till den senare kategorin. Men så blir det ibland och då gäller det bara att ta nya tag och försöka igen!

Jag ser absolut verkligen inte fram emot att jobba imorgon. Det kommer förmodligen vara minst 30 frukost (förr fick vi alltid vara två som jobbade när vi hade 30 frukost eller mer, men såklart inte nu längre när vi bytt chef, och nu ska vi dessutom helst göra samma jobb som alltid men helst i nåt racertempo på hälften så lång tid som förr..) Jag ska tydligen ha hand om nån konferensgrupp samtidigt som frukosten och jag har ingen aning om när de kommer, hur de kommer och vad de ska ha.. Jag älskar det här med informationen som inte längre existerar på GG...Förr fick man i alla fall frågan, är det okej, vet du vad du ska göra osv...Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det var bättre förr!!

Men jag har bestämt mig för att inte hänga läpp om det går skit imorgon och om jag sitter som aldrig förr, för så fort jag slutat åker jag och superbilen hem igen (kanske sista gången "för den här gången"?) och på kvällen kommer jag sitta och njuta av 45 underbara minuter på spinningcykeln på SATS Färjestad igen.

1 kommentar:

  1. Härligt att jobbperioden är över och du kan invänta en semester i Egypten :)

    Det där med CV:et och arbetsförmedlingen: Det räckte med att jag mailade in det så fick jag svar. Men man kunde även boka tid om man vill det. Hoppas du kan få nytta av det!

    Kram

    SvaraRadera