torsdag 3 november 2011

I orytm

Min kropp är helt i orytm. Sen i helgen då jag jobbade frukost och gick upp tidigt har jag vaknat runt sju på morgonen och sen gått upp runt åtta, och därmed har jag lagt mig tidigt. Men igår blev det en sen kväll efter ett besök hos hundar och det ledde till att jag hade svårt att somna och dessutom vaknade i natt av att det var svårt att andas p.g.a min allergi. Det ledde till att jag inte klev upp förrän kl 10 (!) i förmiddags och nu är jag trött igen! Har i alla fall vart på lunch-pumpen på Färjestad och nu sitter jag och rensar min gamla dator så att det förhoppningsvis blir lite raskare!
Tror det får bli en dusch snart och sen en eftermiddag/kväll i soffan!
Förresten har jag två paket att hämta senare idag, ska bli spännande att se om dem innehåller vad jag förväntar mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar