söndag 27 november 2011

Den perfekta presenten

Jag har kommit på den perfekta 25-årspresenten till Martin. Tråkigt bara att det är ett halvår kvar tills han fyller år! Men skönt ändå att slippa grubbla över det när det väl blir dags. Fast skulle inte förvåna mig om jag lyckas försäga mig ändå innan det är dags, för när jag väl kommit på en bra överraskning vill jag liksom dela med mig av den till alla!
Ganska jobbigt ändå att han kommer fylla 25 år, det betyder ju liksom att jag också blir äldre, och det känns lite jobbigt. Men man är ju inte äldre än man gör sig..

Nu är jag i alla fall riktigt sugen på en grym vintersäsong och framförallt februari månad då startskottet för Halvklassikern går. Därför känner jag nu att jag bör se över min träning och försöka mig på någon form av planering. Har funderat lite på det där med PT, men nu är det ju så att SATS ligger en liten bit för långt bort när jag jobbar på Kläppen och det känns som att det blir tajt med tid att ta sig hela vägen till Lindvallen på kvällarna efter jobbet. Men det givna är ju Bodypumpen på tisdagar och torsdagar, men sen gäller det ju även att få in minst två pass till i veckan, och då gärna längd eftersom jag ska ta mig an både tjej- och halvvasan i februari. Dock känns det som en stor utmaning nu när snön lyser med sin frånvaro..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar