fredag 11 november 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Inte heller denna gången fungerar tv:n när jag återigen kommer upp till Sälen, skräll! Nu när jag är själv brukar jag alltid ha på tv:n som sällskap. Därav fick jag en liten dipp i mitt "glada" humör, men sen bestämde jag mig för att en sån bagatell som en tv inte ska förstöra för mig, så det så!
Så jag fick helt enkelt avnjuta min fredagsmysmiddag bestående av färska räkor framför ett TV4play avsnitt av Halv åtta hos mig, funkar det med!

Imorgon är det uppstigning tidigt som gäller, frukostjobb står på schemat. En sak som slog mig imorse när jag satt klockan lika tidigt som inför frukostjobb för att gå på spinning, var att jag aldrig har diciplin att kliva upp tidigt då det vankas träning men när jobb står på schemat kliver jag minsann upp ur sängen (om än motvilligt). Träning är ju så mycket roligare än jobb! Men tydligen föredrar jag sömn framför träning, latmaskigt av mig!

Som alltid när klockan börjar bli mycket på kvällen kladdar det till sig på min högra lins (kanske linsen sätt att säga "dags att lägga sig") så det är nog bäst jag släcker ner innan alla bokstäver flyter samman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar