måndag 6 februari 2012

Det är inte konstigt att jag var lite trött..

Idag när jag fick min tidrapport för januari blev jag en smula förvånad. Hade visst jobbat 185 timmar i januari, trots att jag alltid har haft två lediga dagar i veckan..Inte konstigt att jag känt mig lite trött på kvällarna och inte haft tid att göra saker. Det blir i alla fall förhoppningsvis goa pengar i slutet på månaden.

I helgen var jag och Martin och några av hans vänner i Ramis och skidade lite, det var riktigt härligt! Rätt kallt med 32 starka minusgrader på lördag morgon när vi vaknade men då kunde det ju bara bli varmare! Faktum är att det enda jag frös om var tårna, så det blev några fler pauser än vanligt.

Nu ska jag snart åka iväg och träna med Friskis. Jag har lyxat till det och köpt kort hos dem också så nu har jag faktiskt möjlighet att gå på någon form av gruppträning alla vardagar. Förra veckan var jag riktigt duktig och var iväg alla dagar (utom fredag och lördag såklart), så jag satsar på att vara lika duktig denna veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar