tisdag 7 februari 2012

Driiiit

Som en liten fortsättning på gårdagens inlägg då.. Åkte och tränade go' och glad men kom tyvärr inte därifrån lika go' och glad. Jag klantade till det och trampade rejält snett när vi körde step up på en vanlig bänk. Poff sa det, och foten svullnade upp som en boll! Höll till och med på att svimma (av smärta?) där ett tag. Så nu ligger jag i sängen med bandage runt foten och tycker synd om mig själv. Var till vårdcentralen idag eftersom svullnaden inte gått ner någonting under natten, men de röntgade foten och allt var helt i alla fall. Dock känns det fruktansvärt onödigt och surt med bara ett par veckor kvar till tjej- och halvvasan, jag behöver all träning jag kan få.. Jaja, bara att bryta ihop och komma igen!

2 kommentarer:

  1. Trist :( Håller tummarna för att du snart är på benen igen så att du hinner träna och vara med och tävla.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men stackare, du råkar ut för diverse otäcka skador du. Ta det lugnt och hoppas att den ger med sig. Kramar!

    SvaraRadera