torsdag 23 februari 2012

Solen skiner köp gardiner

Har avverikat en sjukt effektiv dag. Började med morgonpromenad (när hände det sist liksom?), sen en tur i längdspåret med solen rätt i fejjan (nu har jag ju i alla fall åkt 3 mil sammanlagt), sen hem och storstäda samtidigt som jag lagade matlådor och packade ihop lite grejor jag ska skicka med pappa hem (om jag ska få med mig alla prylar hem är det nog lika bra att börja nu). Och nu i eftermiddag har jag planerat lite inför lördagen (tjejvasan) och letat vallatips. Så nu är jag i alla fall pepp på att åka, även om jag är övertygad om att jag inte kommer klå min tid från förra året. Men det är ändå halvvasan som är det viktigaste loppet, och där är jag sjukt nöjd bara jag tar mig mål. Skulle det ändå fucka upp kan jag ju alltid göra cyklingen, simningen, löpningen i år och sen avsluta med halvvasan nästa år (men jag slipper gärna). Och det är ju på halvvasan jag får sällskap av pappsen så den kommer nog bli roligast!

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummarna för dig på lördag! Det fixar du,Tänk gunde "ingenting är omöjligt" :D

    SvaraRadera