söndag 15 juli 2012

Oh boy!

En tung jobbhelg är äntligen över. Den startade i fredags klockan 07.00, pigga och glada. Fortsatte med riktigt trevlig after work på Ankdammen tills samvetet sa åt mig att gå hem för att hinna få några timmars sömn. Upp tidig lördagsmorgon och gå på Bodypump på Färjestad, åh vad jag gillar det passet. Både nya releasen och just den klassen, det är liksom nåt speciellt med den där lördagsmorgonen. Sen snabbt hem och powernapa nån timme i soffan tills plikten kallade igen. Tiden går alltid mycket saktare på kvällen men tillslut fick jag springa våning upp och våning ner och våning upp igen med spälsängar och extrasängar hit och dit samtidigt som telefonen gick varm, men jag löste det allt, och tiden bara rann iväg. Några timmars sömn senare var jag på jobbet igen och imorse bad jag nästan till högre makter om att få sova mer men det hjälpte såklart inte. Jag är inte någon morgonmänniska direkt men det känns okej att gå upp så tidigt på nåt sätt för allt som oftast är det kul på jobbet. Jag får lära mig en massa nya grejer varje dag, och så länge allt går bra är det kul!
(Kommer säkert få två skitdagar ons-tors eftersom jag skriver att det går så himla bra och att det är så himla kul, "det där ska hon minsann få äta upp, tänker väl nån där uppe", men jag får väl ta den risken...

Man kanske skulle slänga ihop ett par kantarelltoastar och sen fortsätta sova tv..? Får nog bli så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar