torsdag 24 september 2009

Det går sakta

Snålt med uppdateringar från min sida, men det är rätt mycket nu. Två veckor i egypten är avverkade med mjällande armar som resultat såhär efter en vecka hemma.





Martin vid pyramiderna i Egypten.


I helgen var hela tjejgänget i E-tuna på besök. Vi hade en riktigt rolig helg! Massa shopping i fredags, massa bakning i lördags och födelsedagskalas på kvällen.





Imorse vad Gurra på besiktningen, och han klarade sig helt utan anmörkning! Gissa om jag är stolt över honom nu! som belöning har han fått en ny GPS som jag ska installera senare. I slutet på veckan ska han få en invändig storstädning och en vaxning.





Jag har hunnit avverka den gamla vanliga stadsrundan som morgonpromenad och om nån timme ska jag på lunchspinning. Ska bli så skönt och komma hem sen och vara helt färdig med dagen träning. I eftermiddag blir det nog lite pyssel med allt möjligt kul!

1 kommentar:

  1. hej!
    Vad har du för planer för helgen?
    SATS öppnar ju på Färjestad då och då får man fri träning och massa happenings. Tänkte om du var sugen och hänga på? kram

    SvaraRadera