lördag 5 september 2009

Lördagskväll

Kollade på Nina Frisk förut. En så otroligt dålig (men på nåt sätt ändå gripande) film. Jag läste bara om handlingen lite snabbt i tidningen och hade uppfattningen att det skulle vara en komedi. Var nog så långt från en komedi man kunde komma. Kanske var för att jag hade andra förväntningar som jag inte gillade den heller.

Nu är det bara ganska exakt ett dygn kvar till jag står på Gävle station och kramas med min älskling!! Åååh, vad jag längtar! Och om två dygn befinner vi oss i soliga, varma Egypten! Åååh, vad jag längtar!

Idag har jag packat det mesta och powerwalkat på eftermiddagen. Eftersom jag måste ha Sveriges taskigaste tajming har jag lyckats dragit på mig en (som tur är) ganska lindrig förkylning, så nån riktigt träning blev det inte. Blir nog en repris imorgon förmiddag.

Hittade även min gamla (men absolut inte omoderna) mobiltelefon idag. Min "riktiga" har också blivit förkyld och hans medicin kommer på måndag så då får min gamla telefon vara stand in (även om den inte riktigt har alla hästar i stallet). Jag har absolut noll lust att köpa en ny telefon så jag hoppas att han håller sig kry ett tag till.

Nu ska jag krypa till kojs, sista natten ensam på ett tag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar