tisdag 29 september 2009

Träning och åter träning

Har avverkat min dagliga promenix i finfint höstväder, kanske aningens blåsigt. Nu blir det lite hemmapyssel tills spiningen ikväll. Fick verkligen mersmak igår så nu hoppas jag att jag kommer igång med spinnigen igen i alla fall. Måste försöka ta mod till mig och våga gå på de andra passen också. Var ju bara så länge sen jag var på nåt som inte är spinning och då blir det alltid som en liten (stor?) tröskel som jag måste över för att komma dit igen..Man vet ju inte om allt funkar som förr, om passen ser om som förr o.s.v...Usch, hur fjantigt som helst egentligen!

Fick hem en tidning om Vasaloppet idag också och blev supersugen på ett cykelpass eller inlinepass (måste planeras in inom en snar framtid) och blev också påmind om alla prylar jag måste skaffa innan det är dags. Nya stavar, nya kläder (i alla fall byxor), en mössa och kanske till och med nya pjäxor. Mina har ju ett antal år på nacken, men ack så sköna de är.
Igår klickade jag hem massa nya grejor från en ny sajt som jag har upptäckt, www.blue-tomato.de. Jag hittade jackan med stort J. En supersnygg snowboardjacka, hoppas bara den passar också. Eftersom det är några hundralappar billigare än på Junkyard passade jag på att beställa ännu ett par Nikita-jeans (det gååår bara inte att få för många av dem), en klocka som jag spanat in ett tag och en t-shirt. Martin beställde nån (enligt han, cool) t-shirt som det står "Yes, its really me" på. Haha, visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta =P
Läängtar tills grejorna kommer i alla fall!

Nu ska jag städa lite, installera GPS:n och sen är det nog lunchdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar