onsdag 2 september 2009

Snart åker vi!!!

Om några dagar ligger vi på stranden och gottar oss i strålande solsken, SOM jag längtar!

Jag är i valet och kvalet, köpa ny bil eller inte? Gurra är ju alltid Gurra samtidigt som nåt nyare och fräsigare lockar. Eller är jag för snål?

Denna veckan har jag spenderat 2500 ungefär på bara hårvård. Hallå, hur kunde det bli så?! Klippning + färgning hos frisören sören och sen schampoo och lite stylingprodukter. Näe, skärpning! Det gäller att vara sparsam när man är arbetslös! (Redan här kan man nog utläsa att det inte blir någon ny bil).

Jag avverkade årets jobbigaste träningspass idag. Jag började hur segt som helst och trodde att jag skulle behöva gå hela rundan för jag var så fruktansvärt trött i benen, men sen tänkte jag på Tjejvasan och då blev det fart på de små lurviga. Sen tänkte jag även "ska man kanske göra hela klassikergrejen när man ändå är igång"? Det blir ju ändå billigare att göra allt nu, om man ändå tänkt göra det nån gång menar jag. Och sparsam skulle jag ju försöka bli.. =P

Blev bara en massa svammel ikväll känner jag, får skylla på övertrötthet. Imorgon är det jag+tvättmaskinen=sant! Toppat med lite orientering, kan bli en skön dag!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar