onsdag 30 september 2009

Onsdag

Kort rubrik idag, blir dåligt med fantasi om man ska uppdatera så ofta.
Idag har varit en bra dag. Jag tog en springtur på förmiddagen i det mycket härliga höstvädret (ingen vind alls på morgonen), blev dock lite motigt mot slutet med hem kom jag i alla fall (fast å andra sidan, hem kommer man ju alltid). Hemma la jag mig och läste och senare slutade det med en power nap, huh så härligt! Lite god mat på det och sen iväg på spinning med Per. Huh, den grabben alltså! Kommer med de mest sköna kommentarer ibland, "det ser så oförskämt lätt ut, så vi lägger på lite till". Jag är ju den personen som får dåligt samvete om jag inte skulle lägga på motstånd så självklart vred jag på motstånd. Sen har jag börjat resonera som så att det är bättre att utmana sig själv lite extra och kanske misslyckas (eller lyckas) än att inte utmana sig alls! Så i mål kom jag men det var riktigt tungt på sista låten, så det blev väl kanske ett litet misslyckande där =P
Kände mig riktigt fräsch faktiskt när jag kommit hem och var färdigduschad, den känslan förstördes dock rätt fort när mor o far bjöd på tacos. Jaja, kunde vart värre! (också ett av mina nya resonemang).

Efter springturen idag insåg jag att jag MÅSTE köpa nya löparskor, så då passar det alldeles utmärkt med en tur på tjejkvällen på stan imorgon tillsammans med Emelie. Tänkte även köpa ett solkort, för nu flagnar jag på i princip hela kroppen så det känns som att det är dags att rädda den färg som går.

Tänkte lägga mig och sova till Idol, igår somnade jag redan under "House", så det är nog inte omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar