torsdag 5 november 2009

Torsdag

Nu var det toklänge sen jag klottrade här men jag har helt enkelt inte haft lust.
Om man ska dra allt lite snabbt har jag varit hos min älskling i en vecka. Vi har kollat på hockey (Brynas-Färjestad), ätit en massa halloweengodis och vart ännu en tur till Stockholm där vi såg musikalen "Cats". Det har varit kanoners! Längtar tills nästa gång vi ses.

På ett sätt finns det en himla massa mer jag skulle vilja skriva men samtidigt orkar jag inte pränta ner allt. Till helgen står orienteringstvävling gånger två på schemat. Min bil måste få på sig vinterdäck och jag måste köpa takräcke så att jag kan få med mig skidor till Kläppen. Måste försöka komma iväg till tandläkaren och sen undrar jag om man får nån spruta med vaccin?
Hursomhelst har jag lite fix och trix framför mig som ska förgylla de kommande dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar