fredag 19 mars 2010

Härliga fredagsmorgon

Idag är jag ledig, första dagen av 10 (!) på raken. Vaknade när Martin gick till jobbet förut och kunde inte somna om så då hamnade jag här.
I helgen är det dags för Skidlärar-SM i Ramundberget. Jag tror det kommer bli en riktigt kul helg! De andra som ska åka slutar inte förrän vid sex ikväll så jag åker nog upp lite tidigare. Hade tänkt åka lite där uppe idag men det är kasst väder ute så då chillar jag lite här hemma och kikar lite på världscupen i längdskidor från Falun innan jag packar in mig i bilen och åker.

Igår fick jag hoppa in och jobba i stolen (skulle ha stått ute) vilket passade mig perfekt. Min förkylning mådde inte bra igår så det var skönt att sitta inne hela dagen. Men idag känns det bättre så snart borde jag vara frisk.
På kvällen blev vi i liften bjudna på bio och bowling. Vi såg Alice i underlandet på 3D-bio, vilket var rätt häftigt, men man kände sig lite töntig i dem där glasögonen. Sen bowlade vi och jag vann faktiskt den första serien. Allt detta gjorde vi på nybyggda Experium på fjället. Stort bygge med en massa olika saker, ex. bio, resturang och bad och spa-grejor.

Det var allt för nu. Hoppas på att återkomma efter helgens alla bravader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar