lördag 27 mars 2010

Framtiden??

Då var det helg igen och jag är tillbaka i Kläppen. Veckan har varit bra, trots ganska dåligt väder. Jag har skidat på fjället och tagit ett par svängar i backarna.

Igår kväll var vi på Winter Weekend i Tandådalen. En skidtävling med ett grymt stort hopp. Fick se en massa grymma hopp och tricks i hällande regn. Inget kanonväder här att vänta de närmaste dagarna har jag hört.

Idag kommer Martins familj hit så lite senare ska vi ut och svänga lite med dem och ikväll är vi bjudna på käk. Kommer nog bli trevligt!

Sen kommer det där som man aldrig kan undvika, framtiden. Hade jag fått bestämma tycker jag att framtiden kan vänta lite! Nu har jag visserligen ett erbjudande om jobb men jag är inte säker på att det är det jag vill och dessutom är det så många andra saker som måste klaffa i tillägg till jobbet. Men som man brukar säga, det löser sig, och gör det inte det så kvittar det!

3 kommentarer:

  1. Mm känner mig också liten vilsen nu när man snart är färdig. Det är ju så bekvämt och ha allt ordnat och veta vad man ska göra, fast ändå lite tråkigt. Vad är det för jobb du har fått? nyfiken :) Hade så trevligt i helgen med Martins familj. Puss o kram!

    SvaraRadera
  2. Usch ja, verkar vara ett allmänt problem nu! Det är på taxfreen jag jobbade extra på i somras, och det är ju bra iofs, för jag vill inte tillbaka till baguetterna!
    Försökte precis ringa dig, men inget svar! Känns som att det var ett tag sen vi hördes..
    Men hörs en annan gång! =)
    Pusspuss

    SvaraRadera
  3. Ja du sa ju att du var inne på att köra Norge en gång till för att känna in lite pengar. Har du bestämt dig än? Hur gick det för dig i tävlingen du var men i förresten?
    Har du sett mina bilder från när vi åkte skidor? Underbart väder var det. Men både jag och Linus säger att vi borde åka skidor med dig någon gång så att du kan lära oss åka sådär fint ihop med skidorna ;)

    Hoppas ni hade en lyckad helg när martins föräldrar ar hos er.
    Puss och kram

    SvaraRadera