torsdag 4 mars 2010

Torsdag

Fick blackout angående vad jag ska skriva men det känns som att jag borde skriva några rader för det var ett tag sen sist. De senaste dagarna har varit jättesoliga och jättehärliga. Hoppas det fina vädret fortsätter i helgen för då är jag ledig. Imorgon blir en lång dag med först jobb i liften och sen pulkakväll. Blää!! Men sen blir det antingen fredagsmys eller fredagsfest.
Vad mer som hänt eller som är värt att veta kan jag faktiskt inte komma på. Två veckor kvar till semester, inget mer helgjobb och saker och ting känns bra! Hoppas det fortsätter åt rätt håll!

Det är inget vettigt alls på tv idag så jag ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen med en bok.

3 kommentarer:

  1. semester? ska ni åka nånstans eller bara ledigt.
    Härligt med sol och om jag känner dig rätt är du brun som en pepparkaka när du kommer hemåt. Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol :) Här är det också soligt.
    Vi kanske ska ta en tur till Romme och åka skidor imorgon men inget bestämt ännu. Vore kul ialla fall :)

    Håller med om att tv-kvällen igår var ganska usel, här blev det film istället.
    Hoppas att du får en härlig helg ute i solen.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska med mor o far till ramundberget en vecka, det är det som är semestern. Kul o komma iväg sådär en dag och åka lite, om det blev ngt?
    Helt otroligt väder denna veckan, får mer än gärna fortsätta så=)

    SvaraRadera