fredag 28 maj 2010

Äntligen fredag

Som jag har väntat på veckans bästa dag! Vi jobbade lite kortare idag så jag har redan hunnit duscha, slänga in en tvättmaskin och handla. Fredag var det va? När jag var på Konsum var det som att HELA Sälen hade bestämt sig för att åka dit. De sålde blommor och grillad korv utanför, kanske var därför? Betydligt lugnare på ICA i alla fall och det tackar vi för!
Det var tänkt att jag skulle styra kosan mot Karlstad i helgen men mina föräldrar hade bestämt sig för att åka till mormor så då får jag åka dit istället. Lite kortare att köra och det är ju skönt!
Det blir en myskväll alldeles för mig själv så blir det mormor-besök imorgon.
Två ynka arbetsdagar kvar innan SEMESTER! Kommer nog gå sakta men så skönt på tisdag eftermiddag när fem dagars ledighet står för dörren!
Förresten såg jag en orm idag, jag skrek högt av rädsla! Låt oss be för att de kräken håller sig undan resten av min karriär i skogsbranschen (sju dagar).
Ha en bra helg alla mina trogna läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar