tisdag 25 maj 2010

Lönedags

Idag slutade vi lite tidigare än vanligt och då blir jag glad! Detta firades med två kakor vid hemkomsten. ÄNTLIGEN är vi färdiga på det första skitområdet så imorgon väntar något nytt. Det ska tydligen vara lättare än där vi satt nu så det är bara att hålla tummen för att det blir så annars blir jag arg!
Min extralediga eftermiddag ska tillbringas i soffan framför nåt bra tv-program. Först ska jag lyssna färdigt på all löjlig bra musik som strömmar ut ur högtalarna, duscha och beställa coola prylar från Junkyard. Hallå, lön idag och 100 kr i rabatt innebär ju att man bara mååste passa på ;)
Appropå shopping, när jag och Martin var en tur på fjället i helgen upptäckte vi att det är sjukt bra rea på Stadium både i Lindvallen och på outleten. Kan bli ny hjälm och nya gogglar + nya underställ, ni vet dem där från Kari Traa, sjukt sköna!
Ha det bra mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar