lördag 1 maj 2010

Dåligt väder

När jag inte kunde somna om vid halv åtta imorse gick jag upp istället och tog min vanliga morgonpromenad. Solen sken och det var knappt en människa ute så jag hade det ganska bra där jag gick och lyssnade på "Ring så spelar vi". Kom hem, käkade frukost och sen stod Bodypump på schemat men där tog krafterna och motivationen slut så det blev alltså inget tränat idag. Hoppas på en bättre dag imorgon eller så tar vi nya tag till veckan.
Det verkar som att även solen fick slut på krafter för nu är det molnen som dominerar. Tråkväder!
Får se vad jag och Martin hittar på idag. Eventuellt ska vi bli klippta och sen kanske det blir en snabbtur på stan för att kika på ett halsband.
Ikväll blir det i alla fall en helkväll med massa film!
Ha en bra första maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar