måndag 24 maj 2010

Sex dagar har gått

Det har gått en vecka i granplanteringens tecken och just nu känns det som jag har ett slavjobb med pisslön, typ. Allstå är jag rätt trött på det och vill mest åka hem. Kan inte låta bli att tänka på alla mycket roligare/viktigare saker jag kunnat lägga min tid på än att stoppa granplantor i jorden. Jag vill träna istället för att gå fram och tillbaka på ett risigt hygge sex timmar om dagen. Jag vill springa orientering igen och ta alla kontroller på friska karlstad. Jag vill vakna utvilad och ta min sedvanliga morgonpromenad till "Morgonpasset i P3".
Men, jag måste, måste, måste härda ut!
Förhoppningsvis finns Morgonpasset kvar om 45 år när jag blivit pensionär och förmodligen har tid till sånt jag vill göra. Och nej, jag är inte bitter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar