torsdag 4 november 2010

After work (out)

Nu var det ett tag sen jag var här sist. På sistone har det varit antingen massa jobb, eller inget jobb alls. Och är det inget jobb alls hittar vi ju på en massa annat kul att jag inte riktigt har tid för bloggen. Men hur som..Idag har jag köpt en skitsnygg dunjacka. Får se om jag kan klicka fram nån bild också. En lite orättvis bild, den jag köpte är svart med tunna knappt synliga vita ränder och här ser den glansig ut i tyget men min är matt i färgen.
Kommer funka kalas i vinter både i backen och på byn.
Provade en rosa jacka, också från S.O.S, som skulle kunna bli skitsnygg till mina blåa byxor och den blev jag också sugen på. Får sova på saken.
Förutom shopping har jag hunnit med ett pass på gymmet. Så fort alla grabbar kommit hem från jobbet ska vi på after work (out, för min del =P) på Experium. Burgare, bärs (cola för min del) och bowling. Blir nog kul!
På återseende!

1 kommentar: