torsdag 11 november 2010

Sista veckan

Dag två av två jobbdagar denna vecka är färdigjobbad så nu tar jag helgen. Nästa vecka blir sista veckan på GG sen står några välförtjänta dagars ledighet för dörren med en massa kul planerat (och en del tråkigt, som att byta däck på bilen, igen). Imorgon ska jag antingen åka skidor med grabbsen eller så kör jag på eremitspåret och åker till SATS och sen till Mora och fredagshandlar. Mina svarta (enda bekväma) jobbyxor har genom att gå sönder mitt i grenen beslutat sig för att på det sättet visa att jag är färdig med resturangandet, men eftersom jag har fem dagar kvar nästa vecka ska jag försöka hitta ett par nya i Mora (mission impossible?).

Träningen har gått som på räls den här veckan. Har kört intervaller två dagar och det har gått sjukt bra! Var bara idag som jag inte kom iväg men det tar vi igen imorgon.

Trevlig helg (mitt mål för helgen är att öva på att dricka vin)!

1 kommentar:

  1. Åh börjar du också öva nu :) Då kan vi öva lite när ni kommer också! Förresten så handlade jag en flaska eucalyptus olja till dig. Det blev en liten flaska då det var ta fyra betala för tre. Det vart rackarns dyrt annars om man ville ha ett par sorter. Men den står här och väntar tills du kommer ;)
    Kramar

    SvaraRadera