tisdag 23 november 2010

Har just kollat finalen av Biggest Loser Sverige. Shit alltså vad vissa av deltagarna hade förändrats. Jag hade hoppats att Linn hade tagit hem hemmapriset, hon var ju hur fräsch som helst nu, där blev man inspirerad! Tur jag var på gymmet innan jobbet så jag inte behövde gråta mig till sömns av dåligt samvete i alla fall.

Ikväll gjorde jag min sista dag på GG. Det känns lite vemodigt att lämna stället. Jag har haft hur kul som helst och jag har lärt mig en massa nya saker, men imorgon åker jag hem till Karlstad ett tag. Jag behöver inte vara här uppe förrän nästa lördag igen så om jag vill kan jag vara långledig. Det känns märkligt att vara ledig så länge, och framför allt känns det märkligt att jag inte ska åka upp till Gammelgården något mer när jag kommer tillbaka.

Insåg att klockan är mycket och imorgon ska jag hinna med att träna och svänga förbi grannarna på en fika innan jag åker söderut, så nu är det hög tid att knyta sig! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar